NS

Brandbook: conceptbeleving met reizigers

NS heeft in Station Rotterdam Centraal een horecaconcept gelanceerd: Stationshuiskamer. Phenster maakte een serie beelden om de conceptbeleving over te brengen. De foto's zijn gebruikt voor het brandbook om de lijn te bewaken en sfeer over te brengen voor nieuwe vestigingen. Het concept is ontwikkeld door PUBBLIK. **Mensen maken het merk**
Bij deze opdracht is er gekozen te werken met reizigers en daardoor ontstaan echte situaties. Het werken met modellen levert voordelen op qua snelheid en aansturing, maar vaak is te zien dat het niet echt is. De perfectie van het model, maar vaak ook een te gestyleerde omgeving maakt het onwerkelijk. **Combinatie bestaand en toegevoegd licht**
Door zowel het bestaande licht te gebruiken als subtiel licht toe te voegen ontstaat de sfeer zoals een bezoeker het zelf ervaart, maar springen de personen er meer uit.

klant:
NS

opdracht:
conceptbeleving

locatie:
Rotterdam

tags:
Nederlandse Spoorwegen, NS, PUBBLIK, brandbook, interieurfotografie, reclamefotografie

jaar:
2014